Ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego serdecznie zaprasza podlaskich przedsiębiorców na bezpłatne szkolenie online pt. „Skuteczna reklama w mediach społecznościowych: sprzedawaj i zdobywaj nowych klientów na rynkach zagranicznych”,
które odbędzie się 1 czerwca 2021r. (wtorek) w godzinach 09:00-13:30 za pośrednictwem Internetu.
Szkolenie kierowane jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw zainteresowanych zdobyciem praktycznej wiedzy na temat reklamy w mediach społecznościowych.
Szczegółowy program szkolenia i formularz rejestracyjny:
(rejestracja trwa do 31.05.2021 r.)
Tematyka szkolenia:
- Dlaczego warto reklamować się w ekosystemie Facebooka (Facebook, Instagram, Messenger, Whatts Up)? – około 20 minut
- trochę statystyk (najnowsze dane, z lutego) ilu ludzi korzysta z SoMe, jak długo, jakie są najpopularniejsze kanały, jak to wygląda w pandemii i podczas lockdownów
- Możliwości, jakie daje business manager Facebook – dlaczego warto zaprzyjaźnić się z tym narzędziem? – około 15 minut
- praktyczne wskazówki: po co tak naprawdę jest business manager, w kilku słowach jak założyć konto, gdzie podpiąć kartę, system płatności, pobieranie faktur
- Lejek sprzedażowy Facebook Ads – około 45 minut
- omówienie struktury kampanii reklamowych (Cele – Zestawy reklam – reklamy)
- Czym są cele reklamowe? Na jakim etapie lejka sprzedażowego powinniśmy je wybrać?
- Kampanie w SoMe to kwestia kreatywności – nie zawsze konkretny cel, nazwany przez FB, daje najlepsze rezultaty – kilka przykładów, success stories
- Budżet na kampanię – około 15 minut
- jak dużo musimy wydać, żeby dać się zauważyć?
- czy reklama na Facebooku jest droga?
- Targetowanie reklam – około 45 minut
- tworzenie grup docelowych w Facebook Ads
- jakie informacje zbiera o nas Facebook?
- w jaki sposób to wykorzystać przy tworzeniu reklam
- Tworzenie grup niestandardowych – około 20 minut
- czym są grupy niestandardowe, kiedy warto ich używać a kiedy unikać?
- grupy użytkowników oparte na aktywności
- grupy użytkowników podobnych, tzw. lookalike
- grupy użytkowników oparte o bazy mailingowe, formularze na stronie
- Remarketing na Facebooku – około 20 minut
- Piksel Facebooka – instalacja i konfiguracja
- Opcje remarketingowe (od osób, które były na stronie, oglądały produkt, dodały do koszyka, czy np. oglądały fragment opublikowanego wideo)
- Tworzenie reklam na Facebooku – około 20 minut
- ostatni etap tworzenia kampanii
- jakie formaty najlepiej się przyjmują, jak pisać skuteczne copy
- Optymalizacja kampanii – około 15 minut
- na czym polega?
- na co warto zwracać uwagę?
- co zrobić, żeby poprawić skuteczność swoich kampanii?
- Q&A – Sesja pytań i odpowiedzi – około 30 minut