669 160 877 biuro@liph.lomza.pl

Ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego serdecznie zaprasza podlaskich przedsiębiorców na bezpłatne  szkolenie online pt. „Skuteczna reklama w mediach społecznościowych: sprzedawaj i zdobywaj nowych klientów na rynkach zagranicznych”,

które odbędzie się 1 czerwca 2021r. (wtorek) w godzinach 09:00-13:30 za pośrednictwem Internetu.

Szkolenie kierowane jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw zainteresowanych zdobyciem praktycznej wiedzy na temat reklamy w mediach społecznościowych.

Szczegółowy program szkolenia i formularz rejestracyjny:

https://pfrr.pl/social-media

(rejestracja trwa do 31.05.2021 r.)

Tematyka szkolenia:

  1. Dlaczego warto reklamować się w ekosystemie Facebooka (Facebook, Instagram, Messenger, Whatts Up)? – około 20 minut
  • trochę statystyk (najnowsze dane, z lutego) ilu ludzi korzysta z SoMe, jak długo, jakie są najpopularniejsze kanały, jak to wygląda w pandemii i podczas lockdownów
  1. Możliwości, jakie daje business manager Facebook – dlaczego warto zaprzyjaźnić się z tym narzędziem? – około 15 minut
  • praktyczne wskazówki: po co tak naprawdę jest business manager, w kilku słowach jak założyć konto, gdzie podpiąć kartę, system płatności, pobieranie faktur
  1. Lejek sprzedażowy Facebook Ads – około 45 minut
  • omówienie struktury kampanii reklamowych (Cele – Zestawy reklam – reklamy)
  • Czym są cele reklamowe? Na jakim etapie lejka sprzedażowego powinniśmy je wybrać?
  • Kampanie w SoMe to kwestia kreatywności – nie zawsze konkretny cel, nazwany przez FB, daje najlepsze rezultaty – kilka przykładów, success stories
  1. Budżet na kampanię – około 15 minut
  • jak dużo musimy wydać, żeby dać się zauważyć?
  • czy reklama na Facebooku jest droga?
  1. Targetowanie reklam – około 45 minut
  • tworzenie grup docelowych w Facebook Ads
  • jakie informacje zbiera o nas Facebook?
  • w jaki sposób to wykorzystać przy tworzeniu reklam
  1. Tworzenie grup niestandardowych – około 20 minut
  • czym są grupy niestandardowe, kiedy warto ich używać a kiedy unikać?
  • grupy użytkowników oparte na aktywności
  • grupy użytkowników podobnych, tzw. lookalike
  • grupy użytkowników oparte o bazy mailingowe, formularze na stronie
  1. Remarketing na Facebooku – około 20 minut
  • Piksel Facebooka – instalacja i konfiguracja
  • Opcje remarketingowe (od osób, które były na stronie, oglądały produkt, dodały do koszyka, czy np. oglądały fragment opublikowanego wideo)
  1. Tworzenie reklam na Facebooku – około 20 minut
  • ostatni etap tworzenia kampanii
  • jakie formaty najlepiej się przyjmują, jak pisać skuteczne copy
  1. Optymalizacja kampanii – około 15 minut
  • na czym polega?
  • na co warto zwracać uwagę?
  • co zrobić, żeby poprawić skuteczność swoich kampanii?
  1. Q&A – Sesja pytań i odpowiedzi – około 30 minut